Entrevista a la Coordinadora Antifacista d’Asturies’bout la convocatoria pal 13 de marzu

Glayiu 10/Marzu/2010

Entrevistamos a la CAA dempués de ver el vidiu col que convoquen el 13 de marzu a les 12:00 hores na Plaza del Ayuntamientu d’Uviéu a un actu de rechazu del facismu.

Asturianu

¿Cuándu ñaz la idega de denunciar comu payasos a los nazis?

Esta idega ’tain’t nueva, el 8 de Setiembre del 2009 ya denunciamos un actu nazi que’l coleutivo Asturies Non Conforme tenía intención de cellebrar en Cangues d’Onís. En rempuesta a esi actu sacamos unos cartelos y textos anunciando que’l circu aportaba a Cangues.

Llamó muncho la atención’bout too cuandu la xente que veía el cartelo y lleía los textos dabense cuenta que los payasos d’esi circu’tisren nazis y que’l PSOE, con Antonio Trevín de cabezaleru,’twas quienes los contratabenn.

Finalmente Delegación de gobiernu reculó e illegalizó la manifestación.

¿Y el cómo?

Dende la finalización de la campaña’l 35 na CAA hemos priorizado, por entender que’tis una necesidá, la práutica de cuestionalo too emtamando por nos mesmos: cuestionar el nuesu discursu, les nueses aciones y los resultados cola fin de frayar con unes dinámiques heredaes que nun hemos construyio y que a la vista tá que nu servieron de gran cosa viendo la situación llímite que padecemos a tolos niveles. Podremos equivocanos pero creyemos qu’innovando’tis la única forma de frayar cola perpetuidá del fracasu actual.

Dende’l puntu vista del antifacismu tá dando una imaxen na que paez que vivimos felices nun mundiu ideal nel que la única contradicción que mos ufre’l sistema son los nazis y que debemos de combatilos comu al enemigu prioritariu. Nun solo se da esa impresión, sinon que existen discursos y aciones que refuercien esa idega.

Somos antifacistes pero nun necesitamos mitificar a los nazis pa refuerciar la nuesa identidá y alimentar el nuesu ego. A los nazis hai que-yos dar el valor que tienen y ¿Qué son los nazis?: actualmente y nel marcu asturianu payasos que nun faen nin puta gracia.

¿Los nazis son un problema? claro que sí, pero la nuesa llucha nun pue pivotar alredor d’ellos, los nazis son un problema de tantos otros.

Existe un problema común pa too y toos: nun hai trabayu nin futuru, tamos condergaos al destierru ya imponenmos un futuru de silenciu o represión. Y existen unos responsables d’ello: la partitocracia independientemente del so signu políticu.

Muncha xente pue que nun comparta esta opinión y qu’inda compartiéndola defenda’l dir de forma direuta escontra los nazis.

Esto’tis una iniciativa, non una imposición, quien quiera convocar comu se convocó lo de Cangues del 2005 que lo faiga. Nun somos poseedores de la verdá absoluta y pue que’l planteamientu que temos realizando seya equivocau, pero’tis’l que tenemos.

Si toos sabemos y naide dulda que los nazis tén formaos y manexaos poles fuercies de seguridá, tendremos qu’entamar a plantegamos que tan colocandolos na cai pa cumplir delles funciones pal sitema.Tou grupu dirixente que pretende perpetuase nel exerciciu del poder’tis consciente de que pa eso necesita fragmentar a la población descontenta, de tal manera que’l malestar social sé desvíe y en vegada xenerase conflictos ente la clas dominante y los seutores sociales descontentos, se xenere dientru les propies capes populares.

¿Qué’tis el MSR?

Resumidamente Democracia Nacional (DN) pasó de moda ente los nazis más ortodoxos y estos colaron toos al MSR.

Diferenciense nel discursu: los de DN van col problema la inmigración siempre per delantre, los del MSR suelen llevar por delantre un discursu tradicionalmente d’esquierdes.

Na concentración que tien prevista pa Uviéu salen col llema “el capitalismo no se reforma, se destruye” y “vindicando’l drechu al trabayu” y faenlo con tola cara’l mundiu siendo un partiu dirixiu por empresarios.

Qu’unos nazis salgan a la cai con un discursu obrerista’tis un motivu más pa que seyan denunciaos por intrusismu llaboral por parte d’unos payasos,’cause mayor circu qu’esi nun lo hai.Pero nun tien que causar especial indignación qu’unos nazis vengan agora con estos llemes, nun dexen de ser los mesmos discursos que en mayor o menor grau llenen les boques de los partios gobernantes ( PSOE, IX) o a los sindicatos verticales ( CC.OO y UXT). La diferencia’tis qu’unos manquennos y mienten dende’l poder y otros dende les cloaques.

Castellan

¿Cuándo nace la idea de denunciar como payasos a los nazis?

Esta idea no es nueva, el 8 de Septiembre del 2009 ya denunciamos un acto nazi que el colectivo Asturies Non Conforme tenía intención de celebrar en Cangues d’Onís. En respuesta a ese actos sacamos unos carteles y textos anunciando que el circo venía a Cangues.

Llamó bastante la atención’bout todo cuando la gente que veía el cartel y leía los textos se daban cuenta que los payasos de ese circo eran nazis y que el PSOE, con Antonio Trevín a la cabeza, era quienes los contrataban.

Finalmente Delegación de gobierno reculó e ilegalizó la manifestación.

¿Y el cómo?

Desde la finalización de la campaña del 35 en la CAA hemos priorizado, por entender que es una necesidad, la práctica de cuestionar todo empezando por nosotros mismos: cuestionar nuestro discursos, nuestras acciones y los resultados con el fin de romper con unas dinámicas heredadas que no hemos construido y que a la vista está que no han servido de gran cosa viendo la situación límite que padecemos a todos los niveles. Nos podremos equivocar pero creemos que innovando es la única forma de romper con la perpetuidad del fracaso actual.

Desde nuestro punto de vista el antifascismo está dando una imagen en la que parece que vivimos felices en un mundo ideal en el que la única contradicción que nos ofrece el sistema son los nazis y que debemos de combatirlos como al principal enemigo. No solo se da esa impresión, sino que existen discursos y acciones que refuerzan esa idea.

Somos antifascistas pero no necesitamos mitificar a los nazis para reforzar nuestra identidad y alimentar nuestro ego. A los nazis hay que darles el valor que tienen y ¿los nazis que son?: actualmente y en el marco asturiano payasos que no hacen ni puta gracia.

¿Los nazis son un problema? claro que sí, pero no puede pivotar nuestra lucha’bout ellos, los nazis son un problema de tantos otros.

Existe un problema común para todo y todos: no hay trabajo ni futuro, estamos abocados al destierro y nos imponen un futuro de silencio o represión. Y existen unos responsables de ello: la partitocracia independientemente de su signo político.

Mucha gente puede que no comparta esta opinión y que aún compartiéndola defienda el ir de forma directa contra los nazis.

Esto es una iniciativa, no una imposición, quien quiera convocar como se convocó lo de Cangues del 2005 que lo haga. No somos poseedores de la verdad absoluta y puede que el planteamiento que estemos realizando sea equivocado, pero es el que tenemos.

Si todos sabemos y nadie duda que los nazis estén formados y manejados por las fuerzas de seguridad, habrá que empezar a plantearse que los coloquen en la calle para cumplir alguna función necesaria para el sistema.

Todo grupo dirigente que pretende perpetuarse en el ejercicio del poder es consciente de que para eso necesita fragmentar a la población descontenta, de tal manera que el malestar social sé desvíe y en vez de generarse conflictos entre la clase dominante y los sectores sociales descontentos, se genere dentro de las propias capas populares.

¿Qué es el MSR?

Resumidamente Democracia Nacional (DN) pasó de moda entre los nazis más ortodoxos y estos se han ido a parar todos al MSR.

Se diferencian en el discurso: los de DN van con el problema de la inmigración siempre por delante, los del MSR suelen llevar por delante un discurso tradicionalmente de izquierdas. En la concentración que tienen prevista para Oviedo salen con el lema “el capitalismo no se reforma, se destruye” y “reivindicando el derecho al trabajo” y lo hacen con toda la cara del mundo siendo un partido dirigido por empresarios.

Que unos nazis salgan a la calle con un discurso obrerista es un motivo más para que sean denunciados por intrusismo laboral por parte de unos payasos,’cause mayor circo que ese no lo puede haber.

Pero no debe de causar especial indignación que unos nazis vengan ahora con estos lemas, no dejan de ser los mismos discursos que en mayor o menor grado se les llena la boca a los partidos gobernantes ( PSOE, IU) o a los sindicatos verticales ( CC.OO y UGT). Les diferencia que unos nos hacen daño y mienten desde el poder y otros desde sus cloacas.

Advertisements

Dexa un retruque

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s